Algemene voorwaarden en klachtafhandeling

Voor onze trainingen en opleidingen volgen wij de gedragscodes en de algemene voorwaarden van brancheorganisatie NRTO. We hebben een klachtenprocedure voor trainingen en opleidingen, zoals die in de algemene voorwaarden genoemd wordt.

Annuleringsvoorwaarden

Annulering door Scriptplus

Onze cursussen vinden alleen doorgang bij voldoende belangstelling. Mocht de cursus waarvoor je je hebt ingeschreven onverhoopt niet doorgaan, dan stellen we je daar uiterlijk twee weken voor de start van de cursus van op de hoogte.

Annulering door cursist

Je kunt je tot twee weken voor de startdatum kosteloos afmelden voor een cursus. Annuleer je twee weken voor aanvang van de cursus of later, dan brengen we het volledige tarief in rekening.

Klachtafhandeling

Met veel van onze klanten werken we al jarenlang tot tevredenheid samen. Maar het kan natuurlijk gebeuren dat je niet tevreden bent over ons werk. Neem dan binnen tien dagen contact op met het Taalcentrum-VU (eigenaar van Scriptplus). Je kunt je klacht melden via telefoonnummer 020 59 894 59 of info@scriptplus.nl.

We onderzoeken meteen wat er aan de hand is. Binnen één werkdag nadat we je klacht hebben ontvangen, nemen we contact met je op. Blijkt je klacht (gedeeltelijk) gegrond? Dan krijg je van ons een voorstel tot genoegdoening. Als je daarmee instemt, is de klacht afgehandeld.

In theorie is het mogelijk dat we het niet eens worden over de afhandeling. In dat geval leggen we de klacht voor aan de Geschillencommissie Particuliere Onderwijsinstellingen, waarbij we aangesloten zijn.